• وبلاگ : كليد طلايي
  • يادداشت : كاخ سفيد
  • نظرات : 7 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ندارفيعي 

    آناناس

    اگر آناناس ميوه مورد علاقه شماست، بسيار سريع تصميم مي‌گيريد و سريع‌تر از آن عمل مي‌کنيد. در تغيير شغل و خطر کردن در زمينه اجتماعي شجاع و بي‌باک هستيد. شما داراي يک توانايي استثنايي در مديريت مي‌باشيد و نمي‌گذاريد کار روي دستتان بماند.

    دوست داريد مورد اعتماد ديگران باشيد، معمولاً خيلي سريع با ديگران ارتباط دوستانه برقرار نمي‌کنيد، ولي به محض انجام اين کار دوستتان را براي هميشه براي خود نگه مي‌داريد. به ندرت به دنبال زندگي رمانتيک مي‌رويد و شريک شما غالباً به واسطه اين صفات ممتاز تحت تأثيرتان قرار مي‌گيرد، اما از توانايي شما در نشان دادن اين احساسات نااميد است.

    موز

    عاشقان موز افرادي دوست داشتني، آرام و طبيعتاً گرم و بااحساس هستند. شما غالباً از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتي بودن در رنج هستيد. ديگران از طبع آرام و شيرينتان سوء‌استفاده کرده و سعي مي‌کنند به اين وسيله براي خود موقعيت‌هاي جالبي را رقم بزنند. عاشق شريک زندگي خود در تمام زمينه‌ها هستيد و اين عشق به خاطر زيبايي جسمي و روحي اوست! به خاطر روشي که داريد روابط شما با او همواره در يک هماهنگي کامل است.

    نارگيل

    دوستداران اين ميوه سنگين و کمياب افرادي جدي، بافکر و باشعور هستند. از روابط اجتماعي لذت مي‌بريد و به ويژه روي همراهان و دوستان خود حساسيت خاصي داريد. ممکن است کمي خودخواه به نظر آييد، اما لزوماً چنين صفتي در شما برجسته نمي‌شود. شما فردي سريع‌الانتقال، آگاه و گوش بزنگ هستيد که در زمينه شغلي هميشه در بالاترين رده قرار داشته و به بهترين نحو کارها را انجام مي‌دهيد. شما نياز به شريکي عاقل داشته و عقل و احساس را با هم در اين مسأله دخالت نمي‌دهيد.

    گيلاس

    چنانچه گيلاس ميوه محبوب شماست، زندگي هميشه به شيريني که در نظر داريد خود را به شما نشان نمي‌دهد. فراز و فرود در زندگيتان زياد است، به ويژ